Salon kaupungin palveluliikenne on kaikkien kuntalaisten ja kesäasukkaiden käytössä. Palveluliikenteellä tarjotaan mahdollisuutta päästä asioimaan kaksi kertaa viikossa. Palveluliikenne noutaa tarvittaessa kotiovelta ja kuljettaja avustaa kaikissa matkan vaiheissa tarpeen mukaan. Autossa on tilaa myös matkustajien apuvälineille ja ostoksille.
Yhdensuuntaisen matkan hinta on 4,00 €. Matka maksetaan käteisellä. Pankkikortit eivät käy maksuvälineenä palveluliikenteen autoissa.
Asiointipäivän osuessa arkipyhään ei palveluliikennettä ajeta. Pyhäpäivinä myös tilauspalvelukeskus on kiinni. Matkaa tilatessa tulee ottaa huomioon mahdollisen arkipyhän vaikutus tilauspäivään. Pyhäpäivän jälkeisen arkipäivän matka tulee tilata viimeistään pyhäpäivää edeltävänä arkipäivänä.
Palveluliikenteen asiointipäivät ja -kohteet 1.6.2021 alkaen (pdf) (109,62 Kt)
Asiointimatkan tilaaminen
Matka tilataan tilauspalvelukeskuksesta viimeistään matkapäivää edeltävänä arkipäivänä klo 14 mennessä.
Tilausnumero: 02 778 7716
Tilauskeskuksen asiakaspalvelu vastaa numerosta arkisin klo 8 – 14. Muina aikoina puhelu ohjautuu vastaajaan, johon voi jättää yhteydenottopyynnön tai tiedon matkan peruuttamisesta. Muistattehan jättää numeronne, jotta teille voidaan soittaa takaisin.
Muutoksia Kiskon palveluliikenteessä 1.4. ja 8.4.2025
Kiskon palveluliikenteen lähipäivät 1.4. ja 8.4.2025 ajetaan poikkeuksellisesti Toijan Salen sijaan Salon keskustaan/Prismalle. Toijan Sale on remontin vuoksi suljettuna ajalla 28.3.-12.4.2025, jolloin asiointi lähikaupassa ei onnistu.